Üdvözöljük Kedves Látogató! [ Regisztráció | Bejelentkezésrss  |  tw

GYIK

A GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpontunkban a hirdetők és a látogatók részére válaszoljuk meg azokat a kérdéseket, melyek esetlegesen felmerülhetnek a hirdetések és a böngészés kapcsán.

  • A válaszok megtekintéséhez, kattintson a megfelelő kérdésekre.

 

Kérdezz-felelek hirdetők részére:

Hirdethetek akkor is, ha még nem vagyok SZÉP kártya elfogadóhely?

Természetesen igen. Abban az esetben, ha csak tervezi, vagy ha SZÉP kártya elfogadóhely igényét már beadta valamely kibocsátó felé, de még nem bírálták el, akkor hirdetésének feladása során a „SZÉP kártya elfogadóhely” mezőjénél válassza ki a „Nem” lehetőséget, majd miután SZÉP kártya elfogadóhelyé vált, akkor a „Hirdetéseim” menüpont alatt, hirdetését szerkesztve, a mezőt állítsa „Igen”-re, és kattintson alul a „Hirdetés frissítése” gombra.

Hol tudom a regisztrációt elvégezni?

A regisztrációt a jobb oldalon található „Regisztráció” menüpontra kattintva tudja elvégezni, ahol a mezőket helyesen kitöltve (felhasználónév, e-mail, jelszó) egyből be is léphet a SzepKartyat.hu weboldalra. A regisztráció során megadott adatait, tájékoztatás képen emailben is megküldjük Önnek. Miután belépett weboldalunkra, ne felejtse el felkeresni az „Adatlap” menüpontunkat is, ahol a kapcsolattartáshoz és a számla kiállításához szükséges adatokat kell megadnia.

A regisztráció után milyen adatokat kell még megadnom?

A regisztráció elvégzése után, csak a kapcsolattartáshoz és a számla kiállításához szükséges adatok megadását kell elvégezni. Bejelentkezés után, a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontra kattintva, a „PayPal Email” mezője alatt láthatja azokat a mezőket, melyeket a kapcsolattartáshoz és a számla kiállításához ki kell töltenie.

Hogyan adhatok fel hirdetést?

Elsőként regisztrálnia kell oldalunkon, melyet a jobb oldalon felül található „Regisztráció” menüpontunkban tehet meg. A regisztrációt követően, a weboldalon belépve, menjen a jobb oldalon felül található „Hirdetés feladása” menüpontra. A legördülő listából válassza ki a megfelelő főkategóriát (pl.: Szállás) illetve az alatta található alkategóriát (pl.: Szálloda), majd a „Tovább” gombra kattintva töltse ki a mezőket, és kattintson a „Folytatás” gombra. A következő oldalon hirdetésének összesített változatát láthatja. Amennyiben bármely adat módosítására szükség van, akkor válassza ki alul a „Vissza” gombot, ha pedig minden adat helytálló, akkor legalul a „Fizetési mód” mezőjében válassza ki az Önnek legpraktikusabb fizetési lehetőséget (Banki utalás, PayPal), majd kattintson legalul a „Befejezés” gombra. A pénz megérkezését követően hirdetése, a SzepKartyat.hu weboldalunkon 24 órán belül publikálásra kerül.

Mit tegyek abban az esetben, ha nem találok hirdetésemnek megfelelő kategóriát?

Amennyiben nem talál Önnek megfelelő alkategóriát, abban az esetben hagyja a mezőt alaphelyzetben, a “Kérem válasszon!” lehetőségen, majd nyomjon “Tovább” gombot. A hirdetés feladása részen legalul az „Észrevételek” mezőjében, írja meg nekünk azt az alkategóriát, melyben hirdetését szeretné megjelentetni, és mi kérését megvizsgálva, amennyiben szükségét érezzük, akkor létrehozzuk azt, és hirdetését is már abban fogjuk publikálni.

Hol találok segédletet a hirdetés helyes kitöltéséhez?

Miután kiválasztotta a hirdetés főkategóriájának (pl.: Vendéglátás), illetve alkategóriájának (pl.: Étterem) valamelyikét, a „Tovább” gombra kattintva, a kitöltendő mezők mellett, az egeret a kék színű kérdőjel ikonra rárakva kaphat segítséget a mezők helyes kitöltéséhez.

Milyen fizetési eszközök állnak rendelkezésemre?

A hirdetések díjainak kiegyenlítéséhez, az alábbi fizetési eszközök állnak a rendelkezésére: Banki utalás, PayPal.

Hol van lehetőségem a fizetési módok között választani?

A fizetési módok között, a hirdetés feladásának legvégén, az összesítő részen, a „Fizetési mód” mezőjénél van lehetősége választani.

Banki utalással, hogyan egyenlíthetem ki hirdetésemet?

A hirdetés feladásának legvégén, az összesítő részen, a „Fizetési mód” mezőnél válassza ki a „Banki utalás” lehetőséget, majd a „Befejezés” gombra kattintva, jegyezze fel a „Hivatkozási szám” sorában feltüntetett számot, és a banki utaláshoz szükséges adatokat. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az egy napon feladott hirdetések egy összegben is utalhatók, a banki kezelési költség csökkentésének érdekében. Ebben az esetben a közlemény egyik rovatában a felhasználónevet, a másik rovatában pedig, az összes hivatkozási számot vesszővel elválasztva kérjük feltüntetni! Amennyiben csak egy közlemény rovat állna rendelkezésére, abban az esetben a felhasználónév után kérjük a hivatkozási számokat vesszővel elválasztva felsorolni.

Banki utalás esetén, hova kell utalnom a hirdetés díját?

A hirdetés(ek) díját az alábbi bankszámlaszámra kérjük elutalni.

Számlavezető bank neve: Raiffeisen Bank Rt.
Bankszámlaszám (HUF): 12096729-00346100-00100003
SWIFT kód (BIC): UBRTHUHB

Több hirdetés árát egy összegben is elutalhatom?

Igen, de csak abban az esetben, ha a hirdetések egy napon kerültek feladásra. Kérjük, hogy a hirdetések egy összegben utalása esetén, a közlemény egyik rovatában a felhasználónevet, a másik rovatában pedig, az összes hivatkozási számot vesszővel elválasztva tüntesse fel! Amennyiben csak egy közlemény rovat állna rendelkezésére, abban az esetben a felhasználónév után kérjük a hivatkozási számokat vesszővel elválasztva felsorolni.

PayPal számlával, hogyan egyenlíthetem ki hirdetésemet?

A hirdetés feladásának legvégén, az összesítő részen, a „Fizetési mód” mezőnél válassza ki a „PayPal” lehetőséget, majd a „Befejezés” gombra kattintva átirányítjuk a PayPal titkosított oldalára, ahol a PayPal fiókjába bejelentkezve, a „Pay Now” gombra kattintva egyenlítheti ki hirdetésének díját.

Az „Elfogadóhelyek részére” menüpontban feltüntetett árak azok bruttó árak?

Nem. Az „Elfogadóhelyek részére” menüpontunkban feltüntetett árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA összegét.

Hány hirdetést adhatok fel?

A feladható hirdetések száma nincsen korlátozva. Bármennyi hirdetés feladható a kategóriákban.

Hirdetésem feladása során, hány kategóriát jelölhetek meg?

Hirdetésének feladása során, csak egyetlen kategória kiválasztására van lehetősége. Ezért kérjük, hogy hirdetéséhez a legjobban illő kategóriát válassza ki.

Hirdetésemet, hány kategóriában adhatom fel?

Hirdetését több kategóriában is feladhatja, de ebben az esetben a mezőket újból ki kell töltenie a „Hirdetés feladása” menüpont alatt, valamint az újonnan feladott hirdetés díját is kell fizetnie.

Hirdetésem meddig lesz látható a weboldalon?

A hirdetések 365 napig láthatók a SzepKartyat.hu weboldalon. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a közzététel (publikálás) pontos időpontjától számítva jár le hirdetése, és nem attól a naptól számítva, mikortól feladta azt weboldalunkon!

Ha lejárt a hirdetésem, van módom azt meghosszabbítani?

Igen, van. A hirdetés lejártáról a hirdető részére, a lejárat előtt 15 nappal, illetve a lejárat napján, tájékoztató emailt küldünk ki, melyben feltüntetjük a hirdetés hosszabbításának módját és díját, valamint annak különböző fizetési formáit (Banki utalás, PayPal).

A hirdetés meghosszabbításánál többféle fizetési eszköz közül is választhatok?

Igen. Abban az esetben, ha korábban a banki utalást választotta a hirdetés díjának kiegyenlítésére, a továbbiakban élhet a PayPal fizetési lehetőségével is.

Hol tudom megadni a kupon kódot?

A kupon kódot a hirdetés feladása során tudja megadni és beváltani. Kérjük, ügyeljen a kupon kód helyes megadására, a kis és nagybetűk, valamint a szimbólumok helyes használatára. A bejelentkezést követően a „Hirdetés feladása” menüpontra kattintva, a legördülő listából válassza ki a megfelelő főkategóriát (pl.: Szolgáltatás) illetve az alatta található alkategóriát (pl.: Belföldi utazásszervezés), majd a „Tovább” gombra kattintva, legalul a „Folytatás” gomb felett a „Kupon kód” mezőjében, adja meg a kupon kódot, és végül kattintson alul a „Folytatás” gombra. A következő oldalon a „Teljes egyenleg” mezője felett, a „Kupon” sorában láthatja majd azt a kedvezményt (Ft vagy %), melyet a kupon biztosított az Ön számára.

Hogyan emelhetem ki hirdetésemet, hogy az a „Kiemelt hirdetések” között szerepeljen?

A „Hirdetés feladása” menüpontra kattintva, a megfelelő kategória kiválasztása után, a kitöltendő mezők legalján, a Kupon kód mezője felett található a „Kiemelt hirdetés” lehetősége. Nem kell mást tennie, minthogy bepipálja a kockát, és legalul a „Folytatás” gombjára kattint. A „Kiemelt hirdetés” összege automatikusan hozzáadódik a feladni kívánt hirdetés összegéhez. Amennyiben már egy korábban feladott hirdetést szeretne kiemelni, abban az esetben a „Kapcsolat” menüpontja alatt keressen fel bennünket, és mi emailben elküldjük a kiemelés további részleteit.

Hol jelennek meg a „Kiemelt hirdetések”?

A „Kiemelt hirdetések”, a honlap főoldalának felső vetítési sávjában, illetve oldalsávjában jelennek meg. A „Kiemelt hirdetések” színűkkel, illetve a hirdetés bal felső sarkában elhelyezett „Kiemelt” szövegezésű szalaggal tűnnek ki a többi hirdetés közül.

A hirdetés a „Kiemelt hirdetések” részen meddig lesz látható?

A hirdetés a „Kiemelt hirdetések” részen 30 napig lesz látható.

Hány hirdetésem kerülhet be a „Kiemelt hirdetések” közé?

A hirdetések kiemelése nincsen korlátozva. Tetszőleges számú hirdetés emelhető ki és kerülhet bele a „Kiemelt hirdetések” közé.

Mit kell tennem, hogy hirdetésem a „Kiemelt hirdetések” közül kikerüljön?

Kérjük, hogy keressen meg bennünket a „Kapcsolat” menüpontban, és írja meg számunkra, melyik hirdetését szeretné eltávolítani a „Kiemelt hirdetések” közül, és mi azt a legrövidebb időn belül el fogjuk távolítani.

Hirdetésem módosítására hol van lehetőségem?

Bejelentkezés után a hirdetés módosítására a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára kattintva nyílik lehetősége. Bejelentkezés után, a „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és a kívánt módosítás után, legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Hogyan törölhetem a hirdetésemet?

A hirdetések törlésére Önnek nincs lehetősége. A hirdetések a lejáratok időpontjában, amennyiben nem kerültek meghosszabbításra, automatikusan törlődnek. Ha a hirdetést a lejáratának időpontja előtt töröltetni szeretné, akkor kérjük, hogy írjon nekünk a „Kapcsolat” menüpontban, és mi azt levelének beérkezését követően a legrövidebb időn belül eltávolítjuk.
Levelében tüntesse fel a hirdetés pontos nevét (amit a felvitelkor a Név mezőjében megadott), esetleg url-jét, vagy a hirdetés legalján, a sárga mezőben található 16 jegyű azonosítószámot.

Van lehetőségem utólagosan a hirdetés árának megváltoztatására?

Igen, van. Bejelentkezés után, a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és az „Ár” mezőben végezze el a kívánt módosítást, majd legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Az „Ár” mezőben csak számot adhatok meg?

Nem. Az „Ár” mezőjében egy tetszőleges szöveget is megadhat. Ha semmi esetben nem szeretne értéket írni a mezőbe, akkor a számok helyett az alábbi javasolt szövegek (Akciósan!, Változó árak, stb.) valamelyikét írja be. A mezőbe ne használja az alábbi kifejezéseket: A Legjobb árak, Legolcsóbb áron, Hihetetlen áron, és egyéb olyan kifejezéseket se, melyek más hirdetők részére tisztességtelenek lennének. Felhívnánk a figyelmét arra, amennyiben az „Ár” mezőjébe a számok helyett szöveget ír be, abban az esetben, ha a látogatók a keresőinkben ár szerint keresnek, vagy a találati oldalon a hirdetéseket ár szerint rendezik, úgy az Ön hirdetése vagy nem kerül, vagy csak a sorrend legvégén kerül megjelenítésre.

Van lehetőségem utólagosan a leírás megváltoztatására, illetve szerkesztésére?

Igen, van. Bejelentkezés után a hirdetés leírásának módosítására a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára kattintva nyílik lehetősége. A „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és a kívánt módosítás után, legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Milyen és mekkora méretű képeket tölthetek fel a hirdetéshez?

A hirdetésekhez az alábbi képformátumokat töltheti fel: jpeg, jpg, gif, png. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a feltöltött képek egyenkénti mérete nem haladhatja meg az 5120 KB-ot, azaz az 5 MB-ot.

Mennyi képet tölthetek fel a hirdetéshez?

A hirdetéshez 25 db képet tölthet fel.

Hol tudok képeket feltölteni a hirdetéshez?

Hirdetéséhez a képek feltöltésére, bejelentkezés után, a „Hirdetés feladása” menüpontra kattintva, a megfelelő kategória kiválasztása után, a kitöltendő mezők legalján, a „Kiemelt hirdetés” mezője felett, a „Kép hozzáadása” mezőjénél, a „Tallózás” gombra kattintva nyílik lehetősége. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az elsőként feltöltött kép lesz hirdetésének előnézeti képe, melyet a látogatók elsőként fognak látni.

Hol tudok utólagosan képeket feltölteni a hirdetéshez?

Plusz képek felvitelére a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpont alatt van lehetősége. Bejelentkezés után, a „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és legalul a „Kép hozzáadása” mezőknél a tallózást használva, töltsön fel képeket (jpeg, jpg, gif, png) a hirdetéséhez, töltse ki hozzájuk a „Helyettesítő szöveg” (ez a szöveg fog megjelenni a képen, miután az egeret rávisszük) mezőjét, majd legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Hol tudom a régi képeket lecserélni a hirdetésemnél?

A korábbi képek lecserélésére (törlésére) a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpont alatt van lehetősége. Bejelentkezés után, a „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és legalul a „Kép” mezőknél, a képek előnézeti képe mellett található „Kép törlése” kockát pipálja be, majd legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra. Ezáltal a korábban feltöltött képek törlése kerülnek. Az új képek felviteléhez a „Kép hozzáadása” mezőknél a tallózást használva, töltsön fel képeket (jpeg, jpg, gif, png) a hirdetéséhez, töltse ki hozzájuk a „Helyettesítő szöveg” (ez a szöveg fog megjelenni a képen, miután az egeret rávisszük) mezőjét, majd legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Hol tudom az előnézeti képet lecserélni a hirdetésemnél?

Az előnézeti kép lecserélésére (törlésére) a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpont alatt van lehetősége. Bejelentkezés után, a „Hirdetéseim” menüpontban, a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a ceruza (hirdetés szerkesztése) ikonra, és legalul a „Kép” mezőknél, a legelső kép előnézeti képe mellett található „Kép törlése” kockát pipálja be, majd legalul kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra. Felhívjuk a figyelmét arra, ha törli az első képet, akkor automatikusan, amennyiben korábban több kép is került feltöltésre, a következő kép kerül az előnézeti kép helyére. Ha úgy érzi, hogy a korábban feltöltött képek közül, egyik sem felel meg előnézeti képként, akkor törölje a hirdetés összes képét, majd a „Kép 1” mezőben töltse fel azt a képet, amelyet előnézeti képként szeretne megmutatni. A korábban törölt képeket a „Kép hozzáadása” mezőiben töltheti ismételten vissza.

Miért nem tudom a hirdetésemet a módosítás után frissíteni?

Kérjük, hogy ellenőrizze elsőként a feltöltött képek méretét. Amennyiben egyetlen kép mérete is meghaladta az 5120 KB-ot, azaz az 5 MB-ot, abban az esetben az újbóli hirdetésfeladás problémákba ütközhet. Ebben az esetben kérjük, hogy frissítse böngészőjét, majd távolítsa el a nagyméretű képet, a „Kép törlése” funkciót bepipálva, majd alul a „Hirdetés frissítése” gombra kattintva. A nagyméretű kép eltávolítása után, töltse fel a kisméretű képet, majd ismételten kattintson a „Hirdetés frissítése” gombra.

Meg tudom változtatni a későbbiekben hirdetésem kategóriáját?

Sajnos erre Önnek nincs lehetősége. Amennyiben feltétlenül meg akarja változtatni a korábban feladott hirdetésének a kategóriáját, abban az esetben kérjük, hogy írjon nekünk a „Kapcsolat” menüpontja alatt. Levelében tüntesse fel a hirdetés pontos nevét (amit a felvitelkor a Név mezőjében megadott), esetleg url-jét, vagy a hirdetés legalján, a sárga mezőben található 16 jegyű azonosítószámot, és természetesen azt a kategóriát, amelyikbe át szeretné rakatni a hirdetését.

Mit tehetek abban az esetben, ha a felvitt hirdetésem már aktualitását vesztette?

Erre az eshetőségre két megoldást kínálunk. Az első lehetőséggel a hirdetésére egy „EZ A HIRDETÉS LEJÁRT” címkézést teszünk. Ebben az esetben hirdetése továbbra is látható lesz a weboldalon, de az előbb említett címkézés lesz rajta. Ennek előnye, hogy hirdetését továbbra is láthatják az érdeklődők weboldalunkon. A lejárt címkézés kivitelezéséhez, bejelentkezés után kattintson weboldalunk felső sarkában, illetve a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára. A menüpontban a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a „Jelölés eladottként” linkre, és onnantól a weboldalon hirdetése a korábban említett lejárt címkézéssel lesz látható. Ha meggondolja magát, akkor a hirdetés címe mellett csak kattintson az „Elkelt jelölés visszavonás” linkjére, ami által hirdetése ismét visszatér a korábbi állapotához. A második lehetőséggel hirdetése publikálását (nem lesz látható a weboldalon) függesztheti fel. Ennek kivitelezéséhez a „Hirdetéseim” menüpontban a hirdetés címe mellett az „Opciók” oszlopában kattintson a „Pause – Pillanat megállító” gombra, és onnantól hirdetése a weboldalon nem lesz már látható. A művelet elvégzése után az „Állapot” oszlopában az „Offline” üzemmód fog megjelenni. Ha meggondolja magát, akkor a hirdetés címe mellett csak kattintson a „Play – Lejátszás” gombra, ami által hirdetése ismét visszatér a korábbi állapotához.

Hol láthatom, hogy mikor adtam fel a hirdetésemet?

Bejelentkezés után kattintson a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára. A menüpontban a hirdetések címe alatt látható közvetlen a feladás pontos időpontja. Ha ebben a menüpontban a hirdetés címére kattint, akkor annak részletes adatlapjára juthat el, ahol a „Megjelenés” részen is megtekintheti a hirdetés pontos (órát és percet is feltüntetve) feladási dátumát.

Hol láthatom, hogy mikor jár le hirdetésem?

Bejelentkezés után kattintson a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára. A menüpontban a hirdetések címe mellett az „Állapot” oszlopában látható közvetlen a hirdetés lejáratának pontos dátuma. Ha ebben a menüpontban a hirdetés címére kattint, akkor annak részletes adatlapjára juthat el, ahol a „Lejárat” részen is megtekintheti a hirdetés pontos (napot és órát is feltüntetve) lejárati dátumát.

Hol láthatom, hogy hányan tekintették meg a hirdetésemet?

Bejelentkezés után kattintson a jobb oldalon található „Hirdetéseim” menüpontjára. A menüpontban a hirdetések címe mellett a „Megtekintések” oszlopában látható az a szám, ahányszor a hirdetést megtekintették. Ha ebben a menüpontban a hirdetés címére kattint, akkor annak részletes adatlapjára juthat el, ahol legalul a „Hirdetés azonosítószáma” alatt is láthatja a megtekintések pontos (összes megtekintés, adott napi megtekintés) számát.

Hol láthatom a hirdetés azonosítószámát?

A hirdetés részletes adatlapjának legalján, a sárga mezőben található a 16 jegyű azonosítószám.

Hol tudom megtekinteni a korábban feladott hirdetéseimet?

A korábban feladott összes hirdetését úgy tudja megtekinteni, ha bejelentkezés után, a „Hirdetéseim” menüpontban, a jobb oldalon található „Felhasználói fiók információk” rész alatt látható felhasználónevének linkjére kattint, vagy egyik hirdetésének rövid bevezetőjénél, a kategória után és a dátum előtt található linkre kattint, illetve egyik hirdetésének részletes adatlapjánál, a jobb oldalon található „Hirdető” fülre kattint.

Miért változtatták meg utólagosan hirdetésem leírását?

A keresőoptimalizálási és a Google webmesteri irányelveknek megfelelően, ha szükséges, akkor a duplikált tartalom elkerülése érdekében, apróbb változtatásokat (néhány mondat és szó felcserélése) hajtunk végre a leírásban. A duplikált tartalom elkerülése nem csak a mi érdekünk, hanem az Öné is. Mivel az egyedi szövegezésű leírásokkal, sokkal több látogatóra, ezáltal potenciális érdeklődőre tehet szert, mint az olyan leírásokkal, melyek teljes terjedelmében több más weboldalon is megtalálhatóak.

Miért nem jelenik meg egyből az oldalon a hirdetésem?

A SzepKartyat.hu weboldalunkon a pénz megérkezését követően, 24 órán belül kerülnek közzétételre (publikálásra) a hirdetések. A publikálás előtt egy gyors áttekintést végzünk a hirdetésen, és ha szükséges, akkor az apróbb változtatásokat (helyesírás, leírás tördelése) elvégezzük rajta, és csak azt követően tesszük közzé weboldalunkon.

Milyen formában értesülök a foglalásokról, illetve ajánlatkérésekről?

A SzepKartyat.hu weboldalunkról, a látogatók által kezdeményezett ajánlatkéréseket illetve foglalásokat, azonnal email címére továbbítjuk.

Milyen formában értesülök arról, ha hirdetésemhez hozzászól valaki?

Ha bármelyik hirdetéséhez hozzászólás érkezik, akkor mi azonnal emailben értesítjük Önt. A levélben idézni fogjuk a hozzászóló nevét, email és IP címét, esetleg a hozzászóló weboldalának elérhetőségét (amennyiben megadta), valamint a hozzászólás teljes szövegét, melynek linkjére kattintva lehetősége van arra azonnal válaszolni is.

Az ajánlatkérések illetve foglalások, melyik email címre fognak megérkezni?

A látogatók által kezdeményezett ajánlatkérések illetve foglalások alapértelmezett beállításként, a regisztráció során megadott email címre továbbítódnak. Amennyiben ez az email cím nem a legalkalmasabb a foglalások illetve ajánlatkérések fogadására, akkor bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, lehetősége van ennek megváltoztatására.

Hol tudom megváltoztatni az email címemet?

Email címének megváltoztatására a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, az „E-mail” mezőben, adja meg új email címét, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a későbbiekben az ajánlatkérések és foglalásokon kívül, az új email címére fognak érkezni a hirdetésekhez kapcsolódó tájékoztató (pl.: hozzászólások, hirdetés lejárta) üzenetek is.

Hol tudom megváltoztatni a jelszavamat?

A jelszó megváltoztatására a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, az „Új jelszó” és a „Jelszó ismét” mezőkben, adja meg új jelszavát, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra.

Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, abban az esetben új jelszót a jobb oldalon felül található „Bejelentkezés” menüpont alatt igényelhet, ahol az „Elvesztette a jelszavát?” linkre kattintva meg kell adnia felhasználónevét vagy email címét. Az automatikusan generált új jelszót email címére fogjuk megküldeni. A generált jelszó, bejelentkezés után az „Adatlap” menüpontban, az „Új jelszó” és a „Jelszó ismét” mezőkben bármikor módosítható.

Hol tudom megváltoztatni a korábban megadott adataimat?

Adatainak megváltoztatására a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a kívánt módosítás után, legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra.

Hol tudom megváltoztatni a hirdetésemnél szereplő nevet?

A hirdetéseknél alapértelmezettként a regisztráció során megadott felhasználói név kerül feltüntetésre. A hirdetéseknél a „Hirdető:” mellett látható név (legelső esetben a regisztráció során megadott felhasználói név) megváltoztatására a főoldal jobb felén található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Becenév” mezőjében írja be azt a nevet, melyet a későbbiekben szeretne látni a hirdetéseinél feltüntetve, majd ezt a nevet a „Megjelenítendő név” mezőjében görgesse le, és legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra.

Hol tudom lecserélni azt a képet, mely az adatlapomnál jelenik meg?

Az adatlapjánál látható avatar kép lecserélésére (alapból a Gravatar szürke színű képe látható), a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Felhasználói fotó” sorában tallózza be a feltölteni kívánt képet, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra. A feltöltött kép törlésére úgy van lehetősége, hogy a bélyegkép előnézete alatt bepipálja a „Jelenlegi fotó törlésre kerüljön?” kockát, majd ismételten rákattint az „Adatok frissítése” gombra.

Hol tudom kitölteni az adatlapomnál látható leírás részt?

Az adatlapjánál látható leírás részt (rövid bemutatkozó szöveget), bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Bemutatkozás” mezőjében írhatja meg. A mező kitöltését követően, kattintson legalul az „Adatok frissítése” gombra.

Hol tudom megadni SZÉP Kártya elfogadóhelyem, illetve szolgáltatásom internetes elérhetőségét?

SZÉP Kártya elfogadóhelyének, illetve szolgáltatásának internetes elérhetőségét, a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége megadni. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Honlap” mezőjében adja meg a http:// előtaggal együtt SZÉP Kártya elfogadóhelyének, illetve szolgáltatásának url elérhetőségét, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy weboldalának elérhetőségét a hirdetés feladásának során, a „Weboldal” mezőjét kitöltve is megadhatja, mely által a hirdetésének részletes adatlapjánál is látható lesz weboldala.

Hol tudom megadni SZÉP Kártya elfogadóhelyem, illetve szolgáltatásom Twitter oldalának elérhetőségét?

SZÉP Kártya elfogadóhelyének, illetve szolgáltatásának Twitter elérhetőségét, a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége megadni. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Twitter” mezőjében adja meg a Twitter felhasználói nevét az url nélkül, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra.

Hol tudom megadni SZÉP Kártya elfogadóhelyem, illetve szolgáltatásom Facebook oldalának elérhetőségét?

SZÉP Kártya elfogadóhelyének, illetve szolgáltatásának Facebook elérhetőségét, a jobb oldalon található „Adatlap” menüpontjában van lehetősége megadni. Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban, a „Facebook” mezőjében adja meg Facebook oldalának felhasználói nevét az url nélkül, majd legalul kattintson az „Adatok frissítése” gombra. Amennyiben nem rendelkezik még felhasználói névvel, akkor a Facebook fiókjába bejelentkezve, az alábbi elérhetőségen (http://www.facebook.com/username/) könnyedén igényelhet egyet.

Hol tudom megtekinteni a felhasználói fiókom információit?

Bejelentkezés után kattintson a jobb oldalon található „Hirdetéseim” vagy „Adatlap” menüpontjára. A jobb oldali oldalsávban láthatja felhasználói fiókjának információit, mely az alábbiakat tartalmazhatja: regisztráció időpontja, utolsó bejelentkezés időpontja (látogatók számára nem publikus), email címe (látogatók számára nem publikus), twitter elérhetősége, facebook elérhetősége, weboldalának elérhetősége.

Hol tudom megtekinteni a felhasználói fiókom statisztikáját?

Bejelentkezés után kattintson a jobb oldalon található „Hirdetéseim” vagy „Adatlap” menüpontjára. A jobb oldali oldalsávban láthatja felhasználói fiókjának statisztikáját, mely az alábbi, csak is az Ön számára látható statisztikát tartalmazza: élő hirdetések (a weboldalon is látható hirdetések), függőben lévő hirdetések (jelenleg elbírálás alatt álló hirdetések), nem mutatott hirdetések (azok a hirdetések melyeknek megjelenése pillanatnyilag felfüggesztésre kerültek, azaz nem láthatók a weboldalon), összes hirdetés.

Hol tudom megadni a számla kiállításához szükséges adatokat?

Bejelentkezés után, az „Adatlap” menüpontban tudja megadni a számla kiállításához szükséges adatokat.

Hová fog megérkezni a számla?

Az elektronikus számlát (e-számla), PDF formában fogjuk megküldeni a regisztráció során megadott, vagy az „Adatlap” részen a „Kapcsolattartó” alatt szereplő email címre. Amennyiben papír alapú számlát igényel, jelezze felénk a „Kapcsolat” menüpont alatt!

Mit tegyek abban az esetben, ha itt sem találok választ a kérdésemre, problémámra?

Ebben az esetben a “Kapcsolat” menüpontra kattintva, a „Tárgy” mezőjénél az „Egyéb” lehetőséget leválasztva írhat szerkesztőségünknek, és kollégánk emailben a lehető legrövidebb időn belül, készségesen válaszol az esetleges kérdéseire.

Ha bármilyen problémám adódna, hogyan érhetem el Önöket?

Ha bármilyen problémája adódna, jelezze felénk a „Kapcsolat” menüpontban, vagy írjon nekünk közvetlen emailt az alábbi címek valamelyikére: info(kukac)szepkartyat(pont)hu, szepkartyat(kukac)gmail(pont)com. Problémájára a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fogunk.

 

Kérdezz-felelek látogatók részére:

Kell-e ahhoz regisztrálnom, ha csak foglalni szeretnék, illetve árajánlatot kérnék?

Nem. Ajánlatkérés, illetve foglalás esetén elégséges, ha csak a hirdetések melletti űrlapot a kötelező mezőkkel kitölti.

Hogyan tudok foglalást, illetve árajánlatot a SZÉP Kártya elfogadóhely részére eljuttatni?

A hirdetések részletes adatlapján, jobb oldalon felül a „Kapcsolat” fülre kattintva, az űrlap kötelező mezőit is kitöltve tudja ajánlatkérését, illetve foglalását a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) részére eljuttatni.

Ha kitöltöm a „Kapcsolat” űrlapot jobb felül az már egy visszavonhatatlan megrendelés?

Nem. Az elküldött érdeklődés (ajánlatkérés, foglalás) csak továbbítódik a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) részére. Megrendelése a hirdető részéről visszaigazolásra, és ha szükséges, akkor pontosításra kerül. A megrendelés utáni teendőket (pl.: előleg befizetése, fizetés módja), azt a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) fogja megküldeni emailben az Ön részére.

Kell-e bármilyen mértékű díjat fizetnem az érdeklődés kapcsán?

A SzepKartyat.hu weboldalunkról kezdeményezett ajánlatkérése illetve foglalása teljesen ingyenes. Ön semmilyen kötelezettséget nem vállal.

Milyen formában értesülök a foglalásról, illetve ajánlatkérésről?

A hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) az ajánlatkérés, illetve foglalás elküldése után írásban válaszolja meg kérdéseit. Telefonos kapcsolatfelvétel igénye esetén az ajánlatkérése, illetve foglalása során adja meg telefonszámát, hogy a SZÉP Kártya elfogadóhely fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

Mennyi idő alatt kapok visszaigazolást a hirdető felől?

Amennyiben a kapcsolati űrlap megfelelően lett kitöltve, úgy 24 órán belül megérkezhet a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) részéről a visszaigazolás. Előfordulhat, hogy ajánlatkérése, illetve foglalása nem közvetlen a recepcióra, vagy az erre kijelölt alkalmazotthoz (pl.: foglalásokért felelős manager) irányítódik, ebben az esetben ajánlatkérésére, illetve foglalására, csak néhány nap eltelte után érkezhet válasz a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) részéről. „Sok szálloda a hétvégén nem nézi meg az ajánlatkéréseket, illetve foglalásokat, csak következő hétfő reggel.”

Mit tehetek abban az esetben, ha a feltüntetett adatok és képek nem teljesen helytállóak?

A SzepKartyat.hu weboldalon a hirdetéseknél feltüntetett adatokat, képeket a SZÉP Kártya elfogadóhelyek bocsátják a rendelkezésünkre, így azokért felelősséget a Fisheye-Design Kft. nem vállal.

Hol kell kifizetnem a szálláshely díját?

A szállásdíjat a szálláshelyen (pl.: szálloda, panzió) kell kifizetni, érkezéskor vagy közvetlen távozás előtt. Készpénzben mindenhol lehet fizetni, de hitelkártyát, és különböző kedvezményekre is feljogosító kártyát (pl.: SZÉP kártya) is elfogad a legtöbb szálláshely. Amennyiben a hirdető (SZÉP Kártya elfogadóhely) szobafoglalás esetén előfeltételként valamekkora összeg (pl.: 10.000 Ft vagy a szállásdíj teljes értékének 50%-a) előre befizetését (pl.. banki utalás egy előlegszámlára) állapítja meg, úgy annak részleteiről Önt emailben és/vagy telefonon is értesíti.

Ha megadom személyes adataimat, akkor a későbbiekben kapok-e kéretlen ajánlatokat?

Az Ön email címét és a megadott telefonszámot az ajánlatkérés, illetve foglalás elküldése után rendszerünk nem tárolja, és 3. félnek sem továbbítja.

Hol tudom a hirdetést kinyomtatni?

A hirdetés kinyomtatására a hirdetés részletes adatlapjának legalján, a nyomtató ikonra kattintva nyílik lehetősége.

Hol tudom a hirdetést lementeni PDF-be?

A hirdetés PDF-be mentésére a hirdetés részletes adatlapjának legalján, a PDF ikonra kattintva nyílik lehetősége.

Hol tudom a hirdetést emailben tovább küldeni?

A hirdetést emailben tovább küldeni a hirdetés részletes adatlapjának legalján, a boríték ikonra kattintva nyílik lehetősége.

Hol tudom a hirdetést a Facebookon megosztani?

A hirdetés Facebook-os megosztására a hirdetés részletes adatlapjának legalján, a Facebook ikonra kattintva nyílik lehetősége.

Hogyan iratkozhatok fel a SzepKartyat.hu hírlevelére, és hogyan mondhatom azt le?

A SzepKartyat.hu hírlevelére a jobb oldali oldalsávban található részen iratkozhat fel. Az űrlap részen adja meg a nevét (teljes név vagy becenév) és email címét, majd kattintson az „Elküld” gombra. A hírlevél lemondására az emailben küldött hírlevél alsó részén, a „Leiratkozás” linkjére kattintva lesz lehetősége.

Ingyenes a SzepKartyat.hu hírlevele?

A SzepKartyat.hu hírlevele teljesen ingyenes, mely bármikor megrendelhető, illetve lemondható.

Mit tartalmaz a SzepKartyat.hu hírlevele?

A hírlevél a SZÉP Kártya elfogadóhelyek által feladott hirdetésekről tartalmaz információkat, mely bármikor megrendelhető, illetve lemondható.

Mit tegyek abban az esetben, ha itt sem találok választ a kérdésemre, problémámra?

Ebben az esetben a “Kapcsolat” menüpontra kattintva, a „Tárgy” mezőjénél az „Egyéb” lehetőséget leválasztva írhat szerkesztőségünknek, és kollégánk emailben a lehető legrövidebb időn belül, készségesen válaszol az esetlegesen felmerülő kérdéseire.

Szponzorált hirdetések

kép szöveg

Legújabb blog bejegyzések