Üdvözöljük Kedves Látogató! [ Regisztráció | Bejelentkezésrss  |  tw

Hogyan ellenőrizhetjük a SZÉP Kártya egyenlegét?

| SZÉP kártya | 2012-06-19

SzepKartyat.hu - SZÉP Kártya elfogadóhelyek

 

A  SZÉP Kártyánk egyenlegének lekérdezése és ellenőrzése

A munkáltatótól államilag biztosított adókedvezményért cserébe a Széchenyi Pihenő Kártyánkra kapott keretünk eddig is nagyon hasznos volt: például több étteremben elfogadják, de interneten is lehet ételt rendelni a terhére. Azonban a másik két alszámla, melyeket rekreációs-szabadidős célokra használhatunk, eddig nagyon sok kártyatulajdonos számára kihasználatlan maradt. Pedig már itt a rekkenő hőség, megérkezett a nyár, így fesztiválbelépőkre, fürdőzésre, szállodaszobákra és más vendéglátó szolgáltatásra is használhatjuk a kártyát. Ehhez azonban jó tudni, hogy mekkora keretünk van, azaz mekkora egyenleg áll a rendelkezésünkre a szolgáltatások igénybe vételére.

A SZÉP Kártyánk egyenlege telefonon (kivéve K&H SZÉP kártya) és internetes felületen is lekérhető, de a vásárlás utáni blokkon is megtaláljuk, hogy az adott alszámlán még mennyi pénz áll rendelkezésünkre. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy a három kibocsátónál (OTP, MKB, K&H) miképpen lehet vásárlás nélkül is megtudni, mennyit költhetünk még a kártyánkról. Azt elöljáróban érdemes megjegyezni, hogy a SZÉP Kártyák hivatalos honlapján mindhárom kibocsátó pihenőkártyáihoz tartozó egyenleg lekérhető.

 

Teendők az OTP SZÉP Kártya esetében:

Az OTP SZÉP Kártya esetében a telefonos lekérdezéshez hívjuk az OTP SZÉP Vonalát a 06-1/3666-222-es telefonszámot, válasszuk ki értelemszerűen a megfelelő (0-s: kártyaletiltás, 1-es: egyenleglekérdezés, 2-es: titkos kód (TeleKód) módosítás, 3-as: kártyaaktiválás, 4-es: kártyabirtokosi ügyintézés, 5-ös: munkaáltatói ügyintézés, 6-os: szolgáltatói szerződéskötés és tranzakciók, 7-es: szolgáltatói jutalék elszámolás) menüpontot, és a végén adjuk meg a kártyaszámunkat (10 számjegyű azonosító) és TeleKódunkat. Az első hívás alkalmával a TeleKód a kártyaszám utolsó három számjegye lesz, és meg kell adnunk a születési dátumunkat, valamint az adószámunkat (ha társkártyánk van, akkor utóbbi helyett a TAJ-számot kéri a rendszer) is. Internetes felületen első belépéskor a kártyaszám utolsó tíz számjegye, születési dátumunk, majd adóazonosító jelünk (társkártya esetén TAJ-számunk), illetve a megjelenő ellenőrzőkód begépelése után érhetjük el a felületet, amelyen aktuális egyenlegünk mellett részletes kártyaforgalmi adatokat is találunk. Itt egy jelszót is megadhatunk, így a későbbiekben már regisztrált felhasználóként jóval egyszerűbb lesz a belépés.

A TeleKód alapesetben a kártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, amely az OTPdirekt automata telefonos szolgáltatás megfelelő menüpontjában, bármikor tetszőlegesen megváltoztatható.

Ha elfelejtette a TeleKódját, akkor hívja a 06 1 3666 222-es telefonszámot, válassza a 2-es melléket, és kérje az ügyintéző segítségét. A beazonosításához kérjük, hogy készítse elő OTP SZÉP kártyáját, személyi- és lakcím kártyáját, valamint adóazonosítóját. Telekódja visszaállításáról értesítést küldünk az Ön számára.

  • OTP SZÉP Kártya telefonos ügyfélszolgálat: (06-1) 3666 222 (aktiválás, letiltás, egyenleg)

 

Teendők az MKB SZÉP Kártya esetében:

Az MKB által kiadott SZÉP Kártyák esetében telefonon az MKB SZÉP Vonal 06-1/268-7272-es számát kell hívnunk, az egyenleg lekérdezéséhez. Interneten azonosító és jelszó megadásával léphetünk a munkavállalói egyenleglekérdező felületre. Az azonosítónk a kártyán is megtalálható munkavállalói azonosítószám lesz.

 

Teendők a K&H SZÉP Kártya esetében:

A K&H SZÉP Kártya esetében kizárólag online lekérdezésre van lehetőség. A K&H SZÉP kártyarendszer munkavállalói internetes felületre első alkalommal a kártyaszám és adószám megadásával lehet belépni. Majd az ezután megadott jelszóra lesz szükség a későbbiekben, minden egyes belépés esetén az adószám helyett.

 

Ügyeljünk a biztonságra!

Ahogyan azt korábbi cikkünkben már említettük: a SZÉP Kártyák legkomolyabb biztonsági rése, ha a POS terminálon történő fizetés után a kapott bizonylatot nem tesszük el. A bizonylat alapján online fizetéseket lehet indítani a kártyánk terhére, így minden vásárlás után tegyük el a kártyaegyenlegünket is tartalmazó papírt. Ha online felületen szeretnénk ellenőrizni az egyenleget, tartsuk be az általános internetes biztonsági eljárásokat, például csak biztonságos gépen adjuk meg a jelszavunkat, győződjünk meg róla, hogy valóban a kibocsátó weboldalán vagyunk, valamint végül nem elég bezárni a böngésző ablakát, nyomjuk is meg a honlap felületén a kilépést szolgáló gombot!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.1/5 (18 votes cast)
Hogyan ellenőrizhetjük a SZÉP Kártya egyenlegét?, 4.1 out of 5 based on 18 ratings

       

Print Friendly, PDF & Email

Szponzorált hirdetések

31 hozzászólás - “Hogyan ellenőrizhetjük a SZÉP Kártya egyenlegét?”

  1. Elégedetlen János - 2012-07-04 @ 17:37

    A telekód megváltoztatása szinte lehetetlen, mert sokadik hívásra is sikertelen, a telefonszám sokszor foglalt, az aktiválás hosszú időt vesz igénybe … minden körülményes, akárcsak minden ebben az Országban, —-> gratulálok OTP 🙁

  2. Mihály - 2012-08-02 @ 14:04

    Nem lehet elérni az OTP-s lekérdezést 2 hónapja online. Valamilyen tanúsítványt kér a Google Chrome, amit az említett cím nem képes felmutatni. A pénzem azért biztonságban van ?

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Mihály,

      Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a hibára!

      Valószínű, hogy a Google Chrome böngésző úgy észleli, hogy a titkosított oldal tanúsítványa nem kellőképpen hiteles vagy a tanúsítvány ideje lejárt.

      Sajnos Opera böngésző esetében is az alábbi hibaüzenet kaptuk: A kiszolgáló tanúsítványlánca hiányos, és a hitelesítő nincs bejegyezve.

      Mozilla Firefox alatt viszont semmilyen hibaüzenet nem jön elő!

      “Szomorú, hogy az OTP rendszergazdái ezt még nem vették észre. Lehet azt hiszik, mindenki Firefox-ot használ.”

    • Diószegi Mária - 2014-01-17 @ 16:13

      Sajnos én sem tudom elérni az OTP-s lekérdezést már hónapok óta nálam is valami tanúsítványt kér .Mi a teendő?

  3. Alexandra - 2012-09-29 @ 13:12

    Nekem egy olyan problémám lenne, hogy megváltoztattam a TeleKódot, és egy ideje nem ellenőriztem az egyenleget. Most viszont mikor meg szerettem volna tudakolni, be kellett látnom, hogy elfelejtettem a megváltoztatott TeleKódot, és nem is írtam fel magamnak sehova! Mi a teendő ilyenkor? Hogy lehet új kódot kapni? Mert ha telefonos ügyfélszolgáltatást tárcsázom, ott kérik ezt a TeleKódot, és addig tehetetlen vagyok.
    Kérem a segítségüket!
    Köszönettel: Alexandra

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Alexandra!

      Az OTP Bank TeleKódra vonatkozó közleménye a következő:

      Amennyiben a Kártyabirtokos elfelejti az általa megváltoztatott TeleKódot, jogosult a TeleKódnak az adott bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegyére történő visszaállítását kezdeményezni bármely bankfiókban.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

      • Zoltán - 2013-06-20 @ 12:09

        Engem két otp bankfiókból is elhajtottak, mondván, hogy csak telefonon lehet változtatni telekódot és ők még csak nem is hallottak olyanról, hogy náluk a fiókban lehetne módosítani. A bejáratnál sincs semmi erre mutató menü a sorszámkiadó automatában. Akkor most mi is a teendő?

        • SzepKartyat.hu

          Kedves Zoltán!

          Hivatkozni kell az OTP honlapjára, ugyan is azon ez szerepel:

          “Amennyiben a Kártyabirtokos elfelejti az általa megváltoztatott TeleKódot, jogosult a TeleKódnak az adott bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegyére történő visszaállítását kezdeményezni bármely bankfiókban.”

          https://www.otpbank.hu/portal/hu/Egyenleglekerdezes

          A kérdés csak az, hogy ez a szolgáltatás csak az OTP-nél vezetett bankszámlaszámra vonatkozik, vagy kiterjed netalántán az OTP SZÉP Kártya TeleKódjára is?

          Az OtpSzepkartya.hu weboldalon a “Gyakori kérdések” alatt pedig ez szerepel:

          “Ha elfelejtette a telekódját, akkor hívja a 06 1 3666 222 számot, válassza a 2-es melléket, és kérje ügyintézőnk segítségét. A beazonosításához kérjük, hogy készítse elő OTP SZÉP kártyáját, személyi- és lakcím kártyáját, valamint adóazonosítóját. Telekódja visszaállításáról értesítést küldünk az Ön számára.”

          Mi arra a következtetésre jutottunk, mivel az OTP külön honlapot készített a SZÉP Kártya részére (ahol van külön egyenleglekérdezés rész is), hogy csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztűl van mód, a Telekód visszaállítására. Ennek fényében a cikkben is javítottuk az ide vonatkozó részt.

          Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket rá!

          Üdvözlettel,
          SzepKartyat.hu csapata

  4. Érdeklődnék,hogy egyik zsebből lehet egy másik zsebbe át tetetni összeget?

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Erika!

      Az egyes alszámlákra történő egyenleg átcsoportosítást Ön és munkáltatója is kezdeményezheti a kártyakibocsátónál. OTP esetében ez több hetet is igénybe vehet, és amíg az átcsoportosítás zajlik, addig az a számlája is zárolásra kerül, melyről az átcsoportosítást végeztetné.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

  5. Galambos Zsuzsanna - 2012-10-04 @ 17:04

    Jó estét!

    Se Google Chrome-al, se Internet Explorer-el nem tudom megnézni az egyenlegemet!
    OTP SZÉP kártya!
    Mit tehetnék?

    Előre is köszönöm!

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Zsuzsanna!

      Azt javasoljuk, hogy töltse le a Mozilla Firefox böngésző legújabb verzióját. Azzal biztosan be tud lépni az OTP SZÉP Kártya egyenleglekérdező felületére.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

  6. Jadviga - 2012-10-07 @ 11:23

    Érdeklődnék, hogy van-e lehetőség a SZÉP-kártyára magánszemélyként pénzt utalni. A cégünk ugyanis már nem fog rá tenni semmit, ezért arra gondoltam, hogy önállóan töltögetnék rá célzott irányú megtakarításként… Megtehetem? ….vagy marad a malacpersely? ….netán adókedvezmény igényelhető lenne rá?

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Jadviga!

      A SZÉP Kártya kizárólag a béren kívüli juttatás (cafeteria) felhasználása érdekében jött létre. Nincs mód magánjellegű befizetésre.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

  7. Kedves Hölgyem / Uram!

    Érdeklődöm, hogy van-e lehetőség a részletes egyenleg lekérdezésére? Itta arra gondolok, hogy megtekinthető-e a számlatörténet úgy, mint a bankszámlák esetében a számlakivonaton, vagy a NetBank felületén?

    Köszönettel,

    Éva

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Éva!

      Tudomásunk szerint, ennyire részletes egyenleg lekérdezés, semelyik kártyakibocsátó esetében nem áll még rendelkezésre.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

      • Hegedűs Erika - 2012-11-19 @ 14:40

        Ez elég baj! Valóban jó lenne, ha követhető lenne a számlamozgás.
        Nem tudjuk mikor utalják az aktuális részletet.
        Ebben a hónapban pl. kétségeim vannak, hogy egyáltalán történt utalás.
        Ezekről sehol se tudunk megbizonyosodni.

        • SzepKartyat.hu

          Kedves Erika!

          OTP SZÉP Kártya esetén a feltöltéssel kapcsolatban az alábbi információt sikerült megtudnunk, az OTP SZÉP Kártya honlapján.

          – Munkáltatóknak menüpont
          – Gyakori kérdések menüpont

          3. pont: Kártyafeltöltés
          4. kérdés: Kaphat-e a munkavállaló e-mailt a feltöltésével kapcsolatos információkról, változásokról?

          Igen, amennyiben megadja a munkavállalója e-mail címét a kártyamegrendelés során. Amennyiben nem adta meg a munkavállalója e-mail címét, úgy a munkavállaló kártyabirtokosként regisztrálhat az otpszepkartya.hu portálon, és kérheti az e-mail tájékoztatást a feltöltésekről.

          Üdvözlettel,
          SzepKartyat.hu szerkesztősége

  8. Elfelejtett Telekod - 2012-11-14 @ 22:40

    A mai napon szerettem volna visszaallitani az elfelejtett telekodomat a szamlaszam utolso 3 szamjegyere a Westenben talalhato OTP bankfiokban. Sajnos nem az ugyintezo, sem egyik kollegaja akit a biztonsag kedveert megkerdezett, nem tudtak rola, hogy ilyesmit lehet intezni OTP bankfiokban es nem tudtak segiteni. Mi az igazsag?

  9. Nem tudok lekérdezést kérni a számlámról, mert elfelejtettem a jelszavamat, és jelszó visszaállításnál érvénytelennek tekinti a kártya számom. mi a teendő?

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Sándor,

      Ha SZÉP Kártyáját használja, akkor a kapott bizonylaton megtekintheti az aktuális egyenlegét.

      – OTP SZÉP Kártya esetében, bármely OTP-s bankfiókban kezdeményezheti az eredeti jelszó visszaállítását.
      – Más kártyakibocsátó estében kérjük, keresse fel az ügyfélszolgálatot.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu szerkesztősége

  10. Sajnos én sem tudom lekérdezni az OTP Szép Kártyám egyenlegét!
    Pedig most fontos lenne, Mozzilával sem megy!

  11. Tisztelt Hölgyem/Uram!

    Mindenhol azt hallom, nemsokára elbukja a pénzt, aki nem költötte el a 2012-ben kapott összeg maradványát. Tudom, ez így nem teljes, de nem is ez a kérdésem lényege.
    Honnan lehet megtudni, pontosan mekkora összegről van szó?
    Ha Önök tudják, számomra azt hol teszik közzé?
    Ha nincs lehetőségem ellenőrizni az öszeget, a jogorvoslatnak mi a módja, ha vitatom a fel nem használt összeg mértékét?

    • SzepKartyat.hu

      Kedves Tibor!

      Tudtunkkal mindegyik SZÉP kártyát kibocsátó banknál van egyenleglekérdezés, és a feltöltések időpontját is le lehet kérdezni.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu csapata

  12. Hegedűs Georgina - 2014-06-28 @ 14:37

    Tisztelt Úr/Hölgy!

    Magánszemlyként szeretném kezdeményezni az áthelyezést OTP Szép kártyámon szálláshelyről a vendéglátás alszámra.
    Ennek a menetével kapcsolatban szeretnék tájékoztatást kérni!
    Illetve egy nyomtatványt amelyen kezdeményezhetem a módosítást!
    Gyors válaszukat előre is köszönöm!

    Tisztelettel:Hegedűs Georgina

    • SzepKartyat.hu

      Tisztelt Hegedűs Georgina!

      Az alszámla keretének átcsoportosítása, másik alszámlára történő átmozgatása nem lehetséges. Ha még nem utalták a pénzt, akkor a munkáltatódtól függ, hogy év közben, az év hátralevő részére választott összeget engedi-e újrarendezni.

      A jogszabály viszont állandóan változik, ezért érdemes lenne a kártyát kibocsátó bank telefonos ügyfélszolgálatát is felhívnia.

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu csapata

  13. Tóth Ferenc - 2014-11-20 @ 09:51

    T. Bank!

    Igényeltem, megkaptam, aktiváltam és mégsem tudom használni.
    Telefonon az aktiválás sikeres volt, megváltoztattam a telekódot és semmilyen felületen nem tudom használni ezek után a kártyát. Internetes regisztráláskor inaktívnak írja ki, telefonos lekérdezésnél hibás adatokat jelez. Többször is próbáltam, PONTOS adatokkal, eredménytelenül.

    Sajnos nincs arra időm se pénzem, hogy a szolgáltatás hibája miatt még én rohangáljak a drága szabadidőmben bankfiókokba vagy fizetős ügyfélszolgálatukat tárcsázzam drága pénzekért és nem az én hibámból adódó problémákat intézzek. Kérem mielőbb tanácsoljanak hatékony megoldást.

    • SzepKartyat.hu

      Tisztelt Tóth Ferenc!

      Mi csak egy információs portál vagyunk, technikai problémák (pl: hibák) esetében nem tudunk segítséget nyújtani.

      Megértését köszönjük!

      Üdvözlettel,
      SzepKartyat.hu csapata

  14. szitai attila imre - 2020-12-08 @ 07:17

    dv

  15. Péterné Tatàr Andrea - 2020-12-18 @ 20:17

    Egyenleg lekérdezés

Az űrlap használatával szóljon hozzá!

*

Legújabb blog bejegyzések

Bejegyzések értékelése

    No results.

Hirdetések értékelése

    No results.

Szponzorált hirdetések

kép szöveg